הדרך הנכונה למצוא עבודה ברשת הלינקדאין

מחפש/ת עבודה בתחום שלך? 
פרופיל ה LinkedIn שלך יכול לסייע לך….מספר טיפים שיעזרו לך למצוא את המשרה הכי רצויה עבורך ויסייעו למעסיק הרלוונטי למצוא בדיוק את מי שהוא חיפש-
אותך!

טיפים חשובים לחיפוש עבודה בלינקדאין

  1. רשמו את כל מילות המפתח הרלוונטיות לניסיון שלך-
    למשל ציין את תחום הלימודים והתעסוקה לא רק בכותרת ראשית אלא פרט את תחומי ההתמחות שלך, סוגי תוכנות, חברות בהן עבדת ועובד כיום, ניסיון צבאי, דרגת תעסוקה (באם בכיר/מנהל/ראש צוות יש לציין זאת) ופרט כמה שניתן. כך מעסיק פוטנציאלי יוכל למצוא אותך באמצעות החיתוכים הרלוונטיים.

    לדוגמה אדם המחפש משרה כמהנדס עליו לציין את ההשכלה הרלוונטית: מהנדס פיזיקה/ מתמטיקה/ אווירונאוטיקה/ אלקטרוניקה וכו'. נסיון רלוונטי- כמה שנים, רקע טכני, רקע צבאי/פיקודי, היכרות עם תוכנות מסוימות למשל MATLAB/AGILE/Solidworks, חברות היי טק מוכרות וגדולות בהן עבד. בנוסף תחת התמחויות או הניסיון התעסוקתי חשוב לציין טכנולוגיות. למשל, עבור מהנדס מכונות- עיבוד שבבי/אופטומכניקה/זיווד, עבור אלגוריתמאי- עיבוד אות/עיבוד תמונה, מהנדס תוכנה- RT, C++, מהנדס חומרה- FPGA, RF, Asic וכן הלאה.

  2. עדכן את הכותרת של הפרופיל- 
    |באם אפשרי, בעיקר לאלו הנמצאים "בין עבודות", לרשום בכותרת "looking for a career opportunity" יגדיל את הסיכוי להזדמנות תעסוקתית…

  3. הירשם לקבוצות הרלוונטיות! 
    בקבוצות השונות מתפרסמות מידי יום משרות וייתכן ואתה יכול לאייש אחת מהן. למשל אם אתה מחפש משרה בתחום האלקטרוניקה הצטרף לכמה שיותר קבוצות הקשורות לתחום האלקטרוניקה ולתחום הספציפי בו תרצה לעסוק, למשל קבוצות אופטו-אלקטרוניקה. כמו כן קיימות קבוצות של "מחפשי עבודה" לפי תחומים שכמובן יכולות לסייע. 

    מלבד ליתרון של הצטרפות החושפת אותך למשרות חדשות המתפרסמות מידיי יום, קיים יתרון נוסף והוא העובדה שהקבוצות אליהן אתה מצטרף מופיעות אצלך בפרופיל- דבר שיסייע למעסיק הפוטנציאלי למצוא אותך!

  4. יצירת מערכת קשרים חברתיים כמה שיותר גדולה בעיקר עם אנשים העוסקים בתחומים דומים או זהים לשלך
    ככל שמערכת הקשרים גדולה יותר כך תיחשף לכמות גדולה יותר של מידע אודות המשרות הקיימות בשוק ותגדיל את הסיכוי של מעסיק למצוא אותך דרך קשר ראשוני, שני או שלישי.

  5. יידעו חברים שאתם מחפשים עבודה ובאיזה תחום- 
    יתכן ויפנו אליהם מעסיקים בנוגע למשרות המתאימות לך או שיפנו תשומת לב למודעה הרלוונטית לך.

  6. פרטי התקשרות – 
    ככל שתחשפו יותר פרטי התקשרות כגון כתובת מייל, טלפון וקו"ח באופן פומבי כך הפניה אליך תהיה נגישה יותר. תזכור שקשר שלישי לא יכול להציע לך בקשת חברות וזו יכולה להיות הזדמנות טובה עבורך.

לסיכום- 
פרופיל עשיר בלינקדאין הוא הבסיס היעיל ביותר לחשיפתך בפני מגוון מעסיקים פוטנציאליים. אל תשכח שאת כל משרה מאייש אדם אחד וזה יכול להיות אתה.

he_ILHebrew

אנחנו יכולים לעבוד בשבילך

רוצה שנעדכן אותך כשנפתחת משרה שמתאימה לכישורים שלך?

שליחת קורות חיים