סקר שכר- שיווק דיגיטאלי 2020

אינפוגרפיקה – סקר השכר בתחום השיווק הדיגיטלי 2020

וירוס הקורונה הגיע ושינה את חוקי המשחק בתעשיית הדיגיטל, הנתונים מפתיעים מאוד, אבל הם משתלבים עם המגמה הכללית במשק. השכר הממוצע ירד בחדות, יש גל של פיטורים והוצאה לחל"ת, וגם קיצוצים בשכר.

תוהים מה מצבכם בשוק העבודה מבחינת שכר על פי פילוחים של השכלה? ותק? סוג חברה? תפקיד? מה לגבי קורס מקצועי? תואר ראשון? תואר שני? הוא מקדם אתכם בשכר? איזה סוג חברה כדאי לעבוד? מה אנשים חושבים על העתיד המקצועי שלהם? כל התשובות לשאלות שלכם (ועוד…) נמצאות באינפוגרפיקה החדשה שעשינו לכם – סקר השכר בתחום השיווק הדיגיטלי 2020:

מסקנות:

אנו רואים כי השכר הממוצע ירד משמעותית בשנה האחרונה מ-13,620 ש"ח ל-12,227 ₪. ישנה ירידה משמעותית של 10% בשכר, 39% מהעובדים יצאו לחל"ת או פוטרו, ול-34% קיצצו בשכר או בהיקף משרה. מנתונים אלו והמצב במשק ניתן גם להבין את הירידה בכמות העובדים שרוצים להפוך לעצמאיים – 18% לעומת 24% בשנה הקודמת. אנו רואים כי עובדים עד שנתיים ניסיון הם אלו שנפגעו קשות והמשכורות שלהם ירדו דרסטית לעומת שנה שעברה.

שינוי נוסף שאנו רואים השנה הוא כי ישנה עלייה משמעותית בבעלי התואר הראשון בתחום, סה"כ 73% מהעובדים בתעשייה בעלי תואר ראשון (לעומת 67% שנה שעברה), וירידה קטנה בבעלי התואר השני – 21% לעומת 23% בשנה הקודמת

עוד מנתוני הקורונה: 30% מהשכירים יצאו לחל"ת ו-9% פוטרו ממקום עבודתם. ל-22% קיצצו בשכר, ול-12% צמצמו את היקף המשרה. נתונים אלו מסבירים לנו את ההבדל הגדול בנתוני שביעות הרצון מהשכר של השנה לעומת שנה שעברה: מספר הנשאלים שהביע שביעות רצון מהשכר ירד מ – 68% בשנה שעברה ל – 54% בשנת 2020.

ובאיזה תחום הכי כדאי לעסוק? אנו רואים כי בתחום ה-PPC נרשמת גם כן ירידה משמעותית של 22% ביחס לשנה שעברה (ירידה של 3,289 ₪). בתחום המדיה החברתית מרוויחים הכי פחות (9,115 ₪), ירידה של 8.5% משנה קודמת.

בשביל האופטימיות, 75% רואים שיפור בהיקף העבודה מאז תחילת המגיפה ו-64% מהעובדים ממשיכים בשגרת העבודה מהמשרד.

לסקר המלא:

salarySurvey_info2020-01
https://www.fialkov.co.il/online-marketing/salary-survey-infographic-2020/?utm_source=newsletter_oct

he_ILHebrew

אנחנו יכולים לעבוד בשבילך

רוצה שנעדכן אותך כשנפתחת משרה שמתאימה לכישורים שלך?

שליחת קורות חיים