מודעת הדרושים כמקור מידע

בחיפוש עבודה, מקור המידע הראשון שאנו נתקלים בו, לפני חברות ההשמה, מעסיקים או שיטוט בעמוד הקריירה של המעסיק הפוטנציאלי, הוא מודעת הדרושים. החלטנו לכתוב על החשיבות של שימוש נכון במידע שעולה ממודעת הדרושים כחלק מתהליך ההכנה לשליחת קורות החיים למשרה, ובהמשך, אם יתמזל מזלנו, לראיון העבודה. בין אלפי המודעות שאנו נתקלים בהן מדי יום, קל להפסיק לקרוא את הפרטים הקטנים שבמודעה, ולמהר להיות בין הראשונים לשלוח את קורות החיים. תשומת לב של רגע עשויה לשדרג את המועמדות שלנו למשרה פי כמה.

על מה להסתכל במודעות דרושים?

הרעיון הוא פשוט- לקרוא נכון את מודעת הדרושים פירושו לדעת מהם הצרכים של המעסיק ומה חשוב לו למצוא במועמד למשרה. הרעיון הוא לתרגם לעצמנו את הכתוב במודעת הדרושים לתכונות או כישורים אופרטיביים, ולהתכונן כדי להדגיש אותם בפני המעסיק.בשלב הראשון מדובר בקורות החיים. אח"כ, אם יתמזל מזלנו- גם בראיון העבודה, באמצעות הדגשה של דוגמאות רלוונטיות מניסיון העבר שלנו.

איך בנוייה מודעות דרושים

אוריינטציה מכירתית ושיווקית/יכולת ניהול משא ומתן – אלו מופיעים בד"כ במודעות של מעסיקים המחפשים אנשי שיווק, אנשי מכירות, טלמרקטינג, גיוס והשמה …הדרישה האמיתית היא בעצם יכולת שכנוע טובה שתוביל בסופו של דבר למכירה של שירות או מוצר ללקוח. במקצועות שהוזכרו, היכולת הזו חשובה להתנהלות השוטפת ולהגדלת רווחי החברה.כך שאם נתקלתם במודעה שבראשה היו המילים הללו, בפניכם תפקיד הדורש יכולת שכנוע והעברת מסר מכירתי ברור וממוקד. אם אתם מבינים את זה, תוכלו לבחון איפה הוכחתם את יכולת השכנוע שלכם בעבר ואילו הישגים היו לכם בתחום, ולהדגיש זאת בקורות החיים ובראיון.
באותו האופן, אם נתקלתם במודעה המשלבת מושגים וביטויים מהעולם הטכנולוגי, התייחסו אליהם כאל מלות מפתח שראוי שתדגישו בקורות החיים, שכן המגייס שיוותר עם שאלות בנוגע לקורות החיים שלכם, עשוי פשוט לעבור הלאה, למועמד הבא.
בהצלחה!

he_ILHebrew
he_ILHebrew

לפני שאתה עוזב, אל תשכח להרשם לסוכן החכם וקבל ישירות למייל את המשרות החמות והמתאימות לך ביותר!

שליחת קורות חיים